مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-16حوادث

 پلمب 12 واحد صنفی متخلف در دشتی 


فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی از پلمب 12 واحد صنفی متخلف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی خبر داد.

- ایسنا/بوشهر فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی از پلمب 12 واحد صنفی متخلف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ جهانبخش صیادی اظهار کرد: طرح ویژه نظارت و کنترل واحدهای صنفی از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتی در شهر خورموج به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح 12 واحد صنفی متخلف شناسایی و با دستور مقام قضایی پلمب شده و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد ضمن اینکه متصدیان 4 واحد صنفی دیگر نیز به دلیل تخلفات بهداشتی به اداره تعزیرات معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی تصریح کرد: استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سرپوشیده الزامی است و ورود بدون ماسک به ادارات دولتی ممنوع بوده و همچنین شرکت در مراسمات و ترحیم بیش از 10 نفر و تجمعاتی که باعث انتشار ویروس کرونا می شود ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی پلیس بوشهر، صیادی با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع ویروس کرونا در این ایام، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را با سرعت به فوریت های پلیسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 پلمب 12 واحد صنفی متخلف در دشتی 

 پلمب 12 واحد صنفی متخلف در دشتی